شباب فى حوار

زائرنا الحبيب نتشرف بزيارتك ويسعدنا اشتراكك معانا فى منتدنا

منتدى الشباب


    الولاد دول حاجه صعبه..........

    شاطر
    avatar
    فتاه بنص عقل

    عدد المساهمات : 915
    السٌّمعَة : 50
    تاريخ التسجيل : 06/04/2010
    العمر : 22
    الموقع : منتدى شباب فى حوار

    الولاد دول حاجه صعبه..........

    مُساهمة من طرف فتاه بنص عقل في الجمعة أبريل 09, 2010 1:53 pm

    الولاد دول حاجة صعبة




    حقيقـي.. الولاد دول حاجة صعبة مش ممكن أبداً.. ح تعرفـوا ليه دلوقتـي



    *******

    لو عاملتيه حلو يقولوك واقعة فى هوايا



    وان معبرتيهوش يقول عليكي مغرورة ومناخيرك في السما



    ******


    لو لبستي حلو واتشيّكتي يقول بتعمل كده عشان تلفت نظري ليها



    ولو انتي عمليّة شوية يقول عليكي فلاّحة



    *******


    لو اتناقشتي معاه هيقول عليكي عنيدة



    ولو سكتّي هيقول عليكي مخك فاضي



    لو انتي أذكى منه هيدّيكي الوش الخشب



    ويا سلام لو هوّ اذكى منك.. هتتفرّجي



    لو مش بتحبيبه هيحاول يتملّكك



    ولو انتي بتحبيه وكنتي عبيطة وبيّنتى حبك ليه بسرعة هيحاول يسيبك



    *******


    لو قلتيله على مشاكلك هيقول عليكي مزعجة



    ولو مقولتيش هيقول انك مش بتثقي فيه



    لو حاولتي تنصحيه هيقول عليكي عايزة تتحكمي فيه



    ولو هو اداكي أمر (قصدي نصيحة !!!) ده لانّه بيخاف عليكي



    *******


    لو حصل ووعدتيه بحاجة ومعملتيهاش هتبقي مش موضع ثقة



    اما هوّ لو خلف وعده فده غصب عنه.. اضطر



    لو انتي حليتي حلو فى الامتحانات يقولك ده حظ



    اما هو لو حل حلو يقولك عبقرية وذكـاء



    لو جرحتيه تبقى قاسية ومعندكيش قلب



    اما لو جرحك فيقولك انتي حساسة اوي ومكبرة الموضوع وهوّ مايستاهلش؟؟



    *******
    لو قريتي الموضوع ورديتى وكنتي بنت هيقولوا ما هى واحده منهم



    ولو قراه ولد هيقول ده افترى




    اى خدمة يابنات بس ااكيد صوابعك مش زي بعضها
    avatar
    دموع القلب

    عدد المساهمات : 562
    السٌّمعَة : 1
    تاريخ التسجيل : 30/07/2009
    العمر : 22

    رد: الولاد دول حاجه صعبه..........

    مُساهمة من طرف دموع القلب في الجمعة أبريل 09, 2010 2:13 pm

    فعلا صعبين جدا ومش بيريحو حد
    avatar
    فتاه بنص عقل

    عدد المساهمات : 915
    السٌّمعَة : 50
    تاريخ التسجيل : 06/04/2010
    العمر : 22
    الموقع : منتدى شباب فى حوار

    رد: الولاد دول حاجه صعبه..........

    مُساهمة من طرف فتاه بنص عقل في الجمعة أبريل 09, 2010 4:28 pm

    جــــــــــــــــدا

    بس مش بيلينوا اللى بالعين الحمرة وطوله اللسان يا شـــــــــوشـــــــــــو
    avatar
    ahmed esmeal
    Admin

    عدد المساهمات : 98
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 30/07/2009
    العمر : 27

    رد: الولاد دول حاجه صعبه..........

    مُساهمة من طرف ahmed esmeal في الجمعة أبريل 09, 2010 4:46 pm

    وانتم ايه
    avatar
    eng.mada
    المشرف العام
    المشرف العام

    عدد المساهمات : 1121
    السٌّمعَة : 2
    تاريخ التسجيل : 31/07/2009
    العمر : 26

    رد: الولاد دول حاجه صعبه..........

    مُساهمة من طرف eng.mada في الجمعة أبريل 09, 2010 5:03 pm

    لو الولاد حاجه صعبه انتو تبقو ايه
    avatar
    فتاه بنص عقل

    عدد المساهمات : 915
    السٌّمعَة : 50
    تاريخ التسجيل : 06/04/2010
    العمر : 22
    الموقع : منتدى شباب فى حوار

    رد: الولاد دول حاجه صعبه..........

    مُساهمة من طرف فتاه بنص عقل في السبت أبريل 10, 2010 4:13 am

    احنا الطف الكائنات
    سعاد حسنى قالت كــــــــــــدة

    وبعدين يا اخويه انته وهو

    انتم متعرفوش تمشوا حالكو دة اللى من غير البنات
    سواء مامتك او اختك
    ناكر الجميل ليــــــــــــــــة يا اسطة
    avatar
    eng.mada
    المشرف العام
    المشرف العام

    عدد المساهمات : 1121
    السٌّمعَة : 2
    تاريخ التسجيل : 31/07/2009
    العمر : 26

    رد: الولاد دول حاجه صعبه..........

    مُساهمة من طرف eng.mada في السبت أبريل 10, 2010 8:53 am

    اسطه
    امى واختى على دماغى من فوق فوق
    طب منتى متقدريش تعيشى من غير ابوكى واخوكى
    هتحسى بالامان ازاى
    ولا انتو اللى ملايكه
    avatar
    فتاه بنص عقل

    عدد المساهمات : 915
    السٌّمعَة : 50
    تاريخ التسجيل : 06/04/2010
    العمر : 22
    الموقع : منتدى شباب فى حوار

    رد: الولاد دول حاجه صعبه..........

    مُساهمة من طرف فتاه بنص عقل في السبت أبريل 10, 2010 3:51 pm

    يا عم انا مقولتش حاجة

    لكن انتو ضدننا
    وانا لازم اغير المفهوم الغلط اللى عندكك
    والمثل بيقول صوبعك مش زى بعضها
    بمعنى ان البنات موش زى بعضها
    من الاخر انته بتغلط فينا يا نجم

    ????
    زائر

    رد: الولاد دول حاجه صعبه..........

    مُساهمة من طرف ???? في الأحد أبريل 11, 2010 8:15 pm

    هههههه مش هيسبونا فى حالنا باة
    avatar
    عاشقة الاسلام

    عدد المساهمات : 846
    السٌّمعَة : 50
    تاريخ التسجيل : 06/04/2010

    رد: الولاد دول حاجه صعبه..........

    مُساهمة من طرف عاشقة الاسلام في الإثنين أبريل 12, 2010 6:47 pm

    نقاش رائع بجد وموضوع اروع

      الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين أكتوبر 16, 2017 11:40 pm