شباب فى حوار

زائرنا الحبيب نتشرف بزيارتك ويسعدنا اشتراكك معانا فى منتدنا

منتدى الشباب


    مخطط واحد نااااااااوى يتجوز..ههههه

    شاطر
    avatar
    NON

    عدد المساهمات : 259
    السٌّمعَة : 50
    تاريخ التسجيل : 21/04/2010
    العمر : 24

    مخطط واحد نااااااااوى يتجوز..ههههه

    مُساهمة من طرف NON في الجمعة أبريل 23, 2010 4:50 am

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    ...يبقى يقابلنى لو أجوز بالمنظر ده ...
    ههههههههه
    avatar
    eng.mada
    المشرف العام
    المشرف العام

    عدد المساهمات : 1121
    السٌّمعَة : 2
    تاريخ التسجيل : 31/07/2009
    العمر : 26

    رد: مخطط واحد نااااااااوى يتجوز..ههههه

    مُساهمة من طرف eng.mada في الجمعة أبريل 23, 2010 5:24 am

    هههههههههههههههههه
    هكما دبلتين اخرها وتحمد ربنا وتبوس ايديها شعر ودقن


    التوقيع


    كان مالى باللى جرالى انا كان مالى ما كنت كده ولا كان ده حالى
    بسال سوالى يا ليالى جاوبى ليه زادو اشواقى واحتارت فى بعداده مسيرى طب اللى استفادوا انا لو قصاده هعتب عليه هو عارف ليه
    ايه تانى مخبى ايه يا زمانى تانى بعد حبيبى ما ساب مكان بتفوت ثوانى الفرقة سنين
    كل لما بحنله بتعب زيادة بدارى صوت قلبه اللى ناده وبيدارى جوايا الحنين
    واحشنى ونفسى لو اقابله وافكره باللى فات كله قريب لازم اوصله ومهما الامر كان يكلفنى
    واحشنى ونفسى لو اقابله وافكره باللى فات كله قريب لازم اوصله ومهما الامر كان يكلفنى
    بتيجى ناس وناس تمشى بيخلص يومى ومبنمشى ومهما انام مبحلمشى بغيره هو عارف ليه

    avatar
    NON

    عدد المساهمات : 259
    السٌّمعَة : 50
    تاريخ التسجيل : 21/04/2010
    العمر : 24

    رد: مخطط واحد نااااااااوى يتجوز..ههههه

    مُساهمة من طرف NON في الجمعة أبريل 23, 2010 5:29 am

    هههههههه...دا شكله هيعنس والمصحف
    avatar
    eng.mada
    المشرف العام
    المشرف العام

    عدد المساهمات : 1121
    السٌّمعَة : 2
    تاريخ التسجيل : 31/07/2009
    العمر : 26

    رد: مخطط واحد نااااااااوى يتجوز..ههههه

    مُساهمة من طرف eng.mada في الجمعة أبريل 23, 2010 5:54 am

    بصى هيه لو علجت على دبلتين ممكن يجيبلها محبس او توينز حسب الموضه lol!


    التوقيع


    كان مالى باللى جرالى انا كان مالى ما كنت كده ولا كان ده حالى
    بسال سوالى يا ليالى جاوبى ليه زادو اشواقى واحتارت فى بعداده مسيرى طب اللى استفادوا انا لو قصاده هعتب عليه هو عارف ليه
    ايه تانى مخبى ايه يا زمانى تانى بعد حبيبى ما ساب مكان بتفوت ثوانى الفرقة سنين
    كل لما بحنله بتعب زيادة بدارى صوت قلبه اللى ناده وبيدارى جوايا الحنين
    واحشنى ونفسى لو اقابله وافكره باللى فات كله قريب لازم اوصله ومهما الامر كان يكلفنى
    واحشنى ونفسى لو اقابله وافكره باللى فات كله قريب لازم اوصله ومهما الامر كان يكلفنى
    بتيجى ناس وناس تمشى بيخلص يومى ومبنمشى ومهما انام مبحلمشى بغيره هو عارف ليه

    avatar
    NON

    عدد المساهمات : 259
    السٌّمعَة : 50
    تاريخ التسجيل : 21/04/2010
    العمر : 24

    رد: مخطط واحد نااااااااوى يتجوز..ههههه

    مُساهمة من طرف NON في الجمعة أبريل 23, 2010 6:08 am

    ههههههههههه....يا عمنا هو بس ينوى دا شكله هيجيله اكتئاب من كل حاجه قبل ما يتقدم هههههههه
    ...قول انت بس يااا رب ...
    avatar
    eng.mada
    المشرف العام
    المشرف العام

    عدد المساهمات : 1121
    السٌّمعَة : 2
    تاريخ التسجيل : 31/07/2009
    العمر : 26

    رد: مخطط واحد نااااااااوى يتجوز..ههههه

    مُساهمة من طرف eng.mada في الجمعة أبريل 23, 2010 6:10 am

    ya rab


    التوقيع


    كان مالى باللى جرالى انا كان مالى ما كنت كده ولا كان ده حالى
    بسال سوالى يا ليالى جاوبى ليه زادو اشواقى واحتارت فى بعداده مسيرى طب اللى استفادوا انا لو قصاده هعتب عليه هو عارف ليه
    ايه تانى مخبى ايه يا زمانى تانى بعد حبيبى ما ساب مكان بتفوت ثوانى الفرقة سنين
    كل لما بحنله بتعب زيادة بدارى صوت قلبه اللى ناده وبيدارى جوايا الحنين
    واحشنى ونفسى لو اقابله وافكره باللى فات كله قريب لازم اوصله ومهما الامر كان يكلفنى
    واحشنى ونفسى لو اقابله وافكره باللى فات كله قريب لازم اوصله ومهما الامر كان يكلفنى
    بتيجى ناس وناس تمشى بيخلص يومى ومبنمشى ومهما انام مبحلمشى بغيره هو عارف ليه

    avatar
    no promises

    عدد المساهمات : 12
    السٌّمعَة : 50
    تاريخ التسجيل : 18/04/2010

    رد: مخطط واحد نااااااااوى يتجوز..ههههه

    مُساهمة من طرف no promises في الجمعة أبريل 23, 2010 6:48 am

    شكلك هاتعنس يا مادا
    avatar
    NON

    عدد المساهمات : 259
    السٌّمعَة : 50
    تاريخ التسجيل : 21/04/2010
    العمر : 24

    رد: مخطط واحد نااااااااوى يتجوز..ههههه

    مُساهمة من طرف NON في الجمعة أبريل 23, 2010 6:53 am

    تؤتؤتؤتؤ مش مادا يا عم انت هتوقعنا ف بعض ليه ...دا الراجل اللى ماسك القلم والورقه ده ههههههههه
    avatar
    eng_mohamed harb

    عدد المساهمات : 165
    السٌّمعَة : 50
    تاريخ التسجيل : 18/04/2010
    العمر : 27

    رد: مخطط واحد نااااااااوى يتجوز..ههههه

    مُساهمة من طرف eng_mohamed harb في الجمعة أبريل 23, 2010 8:25 am

    hhhhhhhhhhhhh ansa ya 3amr


    التوقيع
    من أجلك أنتظرت وطال انتظاري وما كان قلبي لغيرك وما كان هذا حالي ضاقت بيا الأيام وظلت صورتك في خيالي فكيف عندما تجمعنا الأقدار نترك حبنا وكأننا لا نبالي هل حب السنين كان سراب أم كان حبا خيالي ؟ ما اهون من ان تترك قلبا كان وماذال كل وجداني
    avatar
    دموع القلب

    عدد المساهمات : 562
    السٌّمعَة : 1
    تاريخ التسجيل : 30/07/2009
    العمر : 22

    رد: مخطط واحد نااااااااوى يتجوز..ههههه

    مُساهمة من طرف دموع القلب في الجمعة أبريل 23, 2010 9:32 am

    هههههههههههههههههههه

    اكيد هيعنس لية مايسبهاش بالبركة


    التوقيع
    مهما عظم كبرياؤك ايها القلب فلابد ان تنحنى لمن تحب

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    avatar
    NON

    عدد المساهمات : 259
    السٌّمعَة : 50
    تاريخ التسجيل : 21/04/2010
    العمر : 24

    رد: مخطط واحد نااااااااوى يتجوز..ههههه

    مُساهمة من طرف NON في الجمعة أبريل 23, 2010 9:43 am

    ههههههههههههه...يا بنتى دا محتاج كشكول 222 ورقه عشان الحسبه اللى بيعملها دى ..ربنا معاه ويلحق يخطب قبل ما يجيله هيستيريا
    avatar
    فتاه بنص عقل

    عدد المساهمات : 915
    السٌّمعَة : 50
    تاريخ التسجيل : 06/04/2010
    العمر : 22
    الموقع : منتدى شباب فى حوار

    رد: مخطط واحد نااااااااوى يتجوز..ههههه

    مُساهمة من طرف فتاه بنص عقل في الجمعة أبريل 23, 2010 10:30 am

    هههههههههه

    هو تاعب نفسة ليه


    التوقيع
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    avatar
    عاشقة الاسلام

    عدد المساهمات : 846
    السٌّمعَة : 50
    تاريخ التسجيل : 06/04/2010

    رد: مخطط واحد نااااااااوى يتجوز..ههههه

    مُساهمة من طرف عاشقة الاسلام في الجمعة أبريل 23, 2010 10:56 am

    هههههههه
    دا مش هيتجوز الا لما يكون عنده110
    avatar
    قمر على هيئة بشر

    عدد المساهمات : 280
    السٌّمعَة : 50
    تاريخ التسجيل : 13/04/2010

    رد: مخطط واحد نااااااااوى يتجوز..ههههه

    مُساهمة من طرف قمر على هيئة بشر في الجمعة أبريل 23, 2010 11:10 am

    يا جماعه
    التخطيط سر من اسرار النجاح
    بس فى الموقف دا سر من اسرار الفشل والتعقيد
    avatar
    eng.mada
    المشرف العام
    المشرف العام

    عدد المساهمات : 1121
    السٌّمعَة : 2
    تاريخ التسجيل : 31/07/2009
    العمر : 26

    رد: مخطط واحد نااااااااوى يتجوز..ههههه

    مُساهمة من طرف eng.mada في الجمعة أبريل 23, 2010 1:23 pm

    ماشى يا دوله انا هعنس والله منا عاملك اللوحه اللى انت طالبها منى اللى هشتريها على حسابى انا مبحبش اتكلم عن نفسى
    لازم تعتزرلى اولا


    التوقيع


    كان مالى باللى جرالى انا كان مالى ما كنت كده ولا كان ده حالى
    بسال سوالى يا ليالى جاوبى ليه زادو اشواقى واحتارت فى بعداده مسيرى طب اللى استفادوا انا لو قصاده هعتب عليه هو عارف ليه
    ايه تانى مخبى ايه يا زمانى تانى بعد حبيبى ما ساب مكان بتفوت ثوانى الفرقة سنين
    كل لما بحنله بتعب زيادة بدارى صوت قلبه اللى ناده وبيدارى جوايا الحنين
    واحشنى ونفسى لو اقابله وافكره باللى فات كله قريب لازم اوصله ومهما الامر كان يكلفنى
    واحشنى ونفسى لو اقابله وافكره باللى فات كله قريب لازم اوصله ومهما الامر كان يكلفنى
    بتيجى ناس وناس تمشى بيخلص يومى ومبنمشى ومهما انام مبحلمشى بغيره هو عارف ليه

    avatar
    دموع القلب

    عدد المساهمات : 562
    السٌّمعَة : 1
    تاريخ التسجيل : 30/07/2009
    العمر : 22

    رد: مخطط واحد نااااااااوى يتجوز..ههههه

    مُساهمة من طرف دموع القلب في الجمعة أبريل 23, 2010 1:28 pm

    ههههههههههههههههههه سيحوا لبعض بقى ومرسى ياقمرعلى الموضوع وهوا مش هيحتاج كشكول222 لا دى حاجة صغيرة اووووووووى دا هوا محتاج222222222222


    التوقيع
    مهما عظم كبرياؤك ايها القلب فلابد ان تنحنى لمن تحب

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    avatar
    no promises

    عدد المساهمات : 12
    السٌّمعَة : 50
    تاريخ التسجيل : 18/04/2010

    رد: مخطط واحد نااااااااوى يتجوز..ههههه

    مُساهمة من طرف no promises في الجمعة أبريل 23, 2010 2:31 pm

    انا اسف يامادا

    الله يخرببيت ابو اللي يتحوجلك بعد كده يا شيخ

    هي دي الصحوبية برضه

    هانخسر بعض عشان لوحة

    الله يرحم

    علي راي المثل شر تعمل شر تلقي
    avatar
    eng.mada
    المشرف العام
    المشرف العام

    عدد المساهمات : 1121
    السٌّمعَة : 2
    تاريخ التسجيل : 31/07/2009
    العمر : 26

    رد: مخطط واحد نااااااااوى يتجوز..ههههه

    مُساهمة من طرف eng.mada في الجمعة أبريل 23, 2010 2:35 pm

    ايوا كده نعمل اللوحه وتتهشر ونعمل كوبايه شاى وارسملك سلالم المدرجالت لو عاوز وبابعاد يعنى شغل المعيد ميعرفش يعمله


    التوقيع


    كان مالى باللى جرالى انا كان مالى ما كنت كده ولا كان ده حالى
    بسال سوالى يا ليالى جاوبى ليه زادو اشواقى واحتارت فى بعداده مسيرى طب اللى استفادوا انا لو قصاده هعتب عليه هو عارف ليه
    ايه تانى مخبى ايه يا زمانى تانى بعد حبيبى ما ساب مكان بتفوت ثوانى الفرقة سنين
    كل لما بحنله بتعب زيادة بدارى صوت قلبه اللى ناده وبيدارى جوايا الحنين
    واحشنى ونفسى لو اقابله وافكره باللى فات كله قريب لازم اوصله ومهما الامر كان يكلفنى
    واحشنى ونفسى لو اقابله وافكره باللى فات كله قريب لازم اوصله ومهما الامر كان يكلفنى
    بتيجى ناس وناس تمشى بيخلص يومى ومبنمشى ومهما انام مبحلمشى بغيره هو عارف ليه

    avatar
    NON

    عدد المساهمات : 259
    السٌّمعَة : 50
    تاريخ التسجيل : 21/04/2010
    العمر : 24

    رد: مخطط واحد نااااااااوى يتجوز..ههههه

    مُساهمة من طرف NON في الجمعة أبريل 23, 2010 2:58 pm

    الله الله انتوا قلبتوها شات ولا ايه ؟
    سيبنا بأن م الراجل اللى هيتهبل ده ونكلم ف اللوحه مش ملاحظين ان مستقبله هيضيع ؟
    avatar
    eng.mada
    المشرف العام
    المشرف العام

    عدد المساهمات : 1121
    السٌّمعَة : 2
    تاريخ التسجيل : 31/07/2009
    العمر : 26

    رد: مخطط واحد نااااااااوى يتجوز..ههههه

    مُساهمة من طرف eng.mada في الجمعة أبريل 23, 2010 3:05 pm

    ههههههههه انتى تطولى انى اشيت على موضوعك
    ماشى يا ليمو


    التوقيع


    كان مالى باللى جرالى انا كان مالى ما كنت كده ولا كان ده حالى
    بسال سوالى يا ليالى جاوبى ليه زادو اشواقى واحتارت فى بعداده مسيرى طب اللى استفادوا انا لو قصاده هعتب عليه هو عارف ليه
    ايه تانى مخبى ايه يا زمانى تانى بعد حبيبى ما ساب مكان بتفوت ثوانى الفرقة سنين
    كل لما بحنله بتعب زيادة بدارى صوت قلبه اللى ناده وبيدارى جوايا الحنين
    واحشنى ونفسى لو اقابله وافكره باللى فات كله قريب لازم اوصله ومهما الامر كان يكلفنى
    واحشنى ونفسى لو اقابله وافكره باللى فات كله قريب لازم اوصله ومهما الامر كان يكلفنى
    بتيجى ناس وناس تمشى بيخلص يومى ومبنمشى ومهما انام مبحلمشى بغيره هو عارف ليه

    avatar
    NON

    عدد المساهمات : 259
    السٌّمعَة : 50
    تاريخ التسجيل : 21/04/2010
    العمر : 24

    رد: مخطط واحد نااااااااوى يتجوز..ههههه

    مُساهمة من طرف NON في الجمعة أبريل 23, 2010 3:18 pm

    هههههههههههه ... أطول طبعا هو انا ازعه ولا ايه يا عمنا
    نورررررررررررت يا كبيييير والمصحف
    avatar
    فتاه بنص عقل

    عدد المساهمات : 915
    السٌّمعَة : 50
    تاريخ التسجيل : 06/04/2010
    العمر : 22
    الموقع : منتدى شباب فى حوار

    رد: مخطط واحد نااااااااوى يتجوز..ههههه

    مُساهمة من طرف فتاه بنص عقل في الجمعة أبريل 23, 2010 3:24 pm

    ممكن ترسملى لوحة ولد قرفان من عيشتة

    اذا سمحت يا نجم


    التوقيع
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    avatar
    eng.mada
    المشرف العام
    المشرف العام

    عدد المساهمات : 1121
    السٌّمعَة : 2
    تاريخ التسجيل : 31/07/2009
    العمر : 26

    رد: مخطط واحد نااااااااوى يتجوز..ههههه

    مُساهمة من طرف eng.mada في الجمعة أبريل 23, 2010 3:25 pm

    هههههههههه ماشى تطولى ياست الطويله دا نورك يا معلمه


    التوقيع


    كان مالى باللى جرالى انا كان مالى ما كنت كده ولا كان ده حالى
    بسال سوالى يا ليالى جاوبى ليه زادو اشواقى واحتارت فى بعداده مسيرى طب اللى استفادوا انا لو قصاده هعتب عليه هو عارف ليه
    ايه تانى مخبى ايه يا زمانى تانى بعد حبيبى ما ساب مكان بتفوت ثوانى الفرقة سنين
    كل لما بحنله بتعب زيادة بدارى صوت قلبه اللى ناده وبيدارى جوايا الحنين
    واحشنى ونفسى لو اقابله وافكره باللى فات كله قريب لازم اوصله ومهما الامر كان يكلفنى
    واحشنى ونفسى لو اقابله وافكره باللى فات كله قريب لازم اوصله ومهما الامر كان يكلفنى
    بتيجى ناس وناس تمشى بيخلص يومى ومبنمشى ومهما انام مبحلمشى بغيره هو عارف ليه

    avatar
    eng.mada
    المشرف العام
    المشرف العام

    عدد المساهمات : 1121
    السٌّمعَة : 2
    تاريخ التسجيل : 31/07/2009
    العمر : 26

    رد: مخطط واحد نااااااااوى يتجوز..ههههه

    مُساهمة من طرف eng.mada في الجمعة أبريل 23, 2010 3:26 pm

    من عنيا وارسم معاه مصاصا ولا بلاش


    التوقيع


    كان مالى باللى جرالى انا كان مالى ما كنت كده ولا كان ده حالى
    بسال سوالى يا ليالى جاوبى ليه زادو اشواقى واحتارت فى بعداده مسيرى طب اللى استفادوا انا لو قصاده هعتب عليه هو عارف ليه
    ايه تانى مخبى ايه يا زمانى تانى بعد حبيبى ما ساب مكان بتفوت ثوانى الفرقة سنين
    كل لما بحنله بتعب زيادة بدارى صوت قلبه اللى ناده وبيدارى جوايا الحنين
    واحشنى ونفسى لو اقابله وافكره باللى فات كله قريب لازم اوصله ومهما الامر كان يكلفنى
    واحشنى ونفسى لو اقابله وافكره باللى فات كله قريب لازم اوصله ومهما الامر كان يكلفنى
    بتيجى ناس وناس تمشى بيخلص يومى ومبنمشى ومهما انام مبحلمشى بغيره هو عارف ليه

    avatar
    eng.mada
    المشرف العام
    المشرف العام

    عدد المساهمات : 1121
    السٌّمعَة : 2
    تاريخ التسجيل : 31/07/2009
    العمر : 26

    رد: مخطط واحد نااااااااوى يتجوز..ههههه

    مُساهمة من طرف eng.mada في الجمعة أبريل 23, 2010 3:28 pm

    من عنيا ولد بنت مبتفرقش
    كله بيترسم
    بس انتى تامرى


    التوقيع


    كان مالى باللى جرالى انا كان مالى ما كنت كده ولا كان ده حالى
    بسال سوالى يا ليالى جاوبى ليه زادو اشواقى واحتارت فى بعداده مسيرى طب اللى استفادوا انا لو قصاده هعتب عليه هو عارف ليه
    ايه تانى مخبى ايه يا زمانى تانى بعد حبيبى ما ساب مكان بتفوت ثوانى الفرقة سنين
    كل لما بحنله بتعب زيادة بدارى صوت قلبه اللى ناده وبيدارى جوايا الحنين
    واحشنى ونفسى لو اقابله وافكره باللى فات كله قريب لازم اوصله ومهما الامر كان يكلفنى
    واحشنى ونفسى لو اقابله وافكره باللى فات كله قريب لازم اوصله ومهما الامر كان يكلفنى
    بتيجى ناس وناس تمشى بيخلص يومى ومبنمشى ومهما انام مبحلمشى بغيره هو عارف ليه

    avatar
    eng.mada
    المشرف العام
    المشرف العام

    عدد المساهمات : 1121
    السٌّمعَة : 2
    تاريخ التسجيل : 31/07/2009
    العمر : 26

    رد: مخطط واحد نااااااااوى يتجوز..ههههه

    مُساهمة من طرف eng.mada في الجمعة أبريل 23, 2010 3:28 pm

    من عنيا ولد بنت مبتفرقش
    كله بيترسم
    بس انتى تامرى


    التوقيع


    كان مالى باللى جرالى انا كان مالى ما كنت كده ولا كان ده حالى
    بسال سوالى يا ليالى جاوبى ليه زادو اشواقى واحتارت فى بعداده مسيرى طب اللى استفادوا انا لو قصاده هعتب عليه هو عارف ليه
    ايه تانى مخبى ايه يا زمانى تانى بعد حبيبى ما ساب مكان بتفوت ثوانى الفرقة سنين
    كل لما بحنله بتعب زيادة بدارى صوت قلبه اللى ناده وبيدارى جوايا الحنين
    واحشنى ونفسى لو اقابله وافكره باللى فات كله قريب لازم اوصله ومهما الامر كان يكلفنى
    واحشنى ونفسى لو اقابله وافكره باللى فات كله قريب لازم اوصله ومهما الامر كان يكلفنى
    بتيجى ناس وناس تمشى بيخلص يومى ومبنمشى ومهما انام مبحلمشى بغيره هو عارف ليه

    avatar
    فتاه بنص عقل

    عدد المساهمات : 915
    السٌّمعَة : 50
    تاريخ التسجيل : 06/04/2010
    العمر : 22
    الموقع : منتدى شباب فى حوار

    رد: مخطط واحد نااااااااوى يتجوز..ههههه

    مُساهمة من طرف فتاه بنص عقل في السبت أبريل 24, 2010 5:00 am

    مــــــــــــــــــرســــــــــــــــــــــى


    التوقيع
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    avatar
    ahmed shahin
    المشرف العام
    المشرف العام

    عدد المساهمات : 866
    السٌّمعَة : 49
    تاريخ التسجيل : 09/04/2010
    العمر : 24

    رد: مخطط واحد نااااااااوى يتجوز..ههههه

    مُساهمة من طرف ahmed shahin في الأحد أبريل 25, 2010 6:35 pm

    ياعم وربنا اصبر بس كام سنة كدة هتلاقى فى محلات بتقول عرايس للبيع ولو اشتيرت واحدة خد واحدةهدية هههههههههههههههه Laughing
    avatar
    eng.mada
    المشرف العام
    المشرف العام

    عدد المساهمات : 1121
    السٌّمعَة : 2
    تاريخ التسجيل : 31/07/2009
    العمر : 26

    رد: مخطط واحد نااااااااوى يتجوز..ههههه

    مُساهمة من طرف eng.mada في الأحد أبريل 25, 2010 6:42 pm

    هههههههههههه
    اللى بيعنسو اكتر من اللى بيتجوزووو


    التوقيع


    كان مالى باللى جرالى انا كان مالى ما كنت كده ولا كان ده حالى
    بسال سوالى يا ليالى جاوبى ليه زادو اشواقى واحتارت فى بعداده مسيرى طب اللى استفادوا انا لو قصاده هعتب عليه هو عارف ليه
    ايه تانى مخبى ايه يا زمانى تانى بعد حبيبى ما ساب مكان بتفوت ثوانى الفرقة سنين
    كل لما بحنله بتعب زيادة بدارى صوت قلبه اللى ناده وبيدارى جوايا الحنين
    واحشنى ونفسى لو اقابله وافكره باللى فات كله قريب لازم اوصله ومهما الامر كان يكلفنى
    واحشنى ونفسى لو اقابله وافكره باللى فات كله قريب لازم اوصله ومهما الامر كان يكلفنى
    بتيجى ناس وناس تمشى بيخلص يومى ومبنمشى ومهما انام مبحلمشى بغيره هو عارف ليه


    ????
    زائر

    رد: مخطط واحد نااااااااوى يتجوز..ههههه

    مُساهمة من طرف ???? في الأحد أبريل 25, 2010 7:00 pm

    ههههههه
    وعليهم كرت 10 هدية هههههه
    avatar
    ahmed shahin
    المشرف العام
    المشرف العام

    عدد المساهمات : 866
    السٌّمعَة : 49
    تاريخ التسجيل : 09/04/2010
    العمر : 24

    رد: مخطط واحد نااااااااوى يتجوز..ههههه

    مُساهمة من طرف ahmed shahin في الإثنين أبريل 26, 2010 3:53 am

    ههههههههه انا كلمتى متنزلش الارض ابدا حنفى مفيش حنفى Laughing
    avatar
    eng.mada
    المشرف العام
    المشرف العام

    عدد المساهمات : 1121
    السٌّمعَة : 2
    تاريخ التسجيل : 31/07/2009
    العمر : 26

    رد: مخطط واحد نااااااااوى يتجوز..ههههه

    مُساهمة من طرف eng.mada في الإثنين أبريل 26, 2010 1:11 pm

    ههههههههههه هنشووووف


    التوقيع


    كان مالى باللى جرالى انا كان مالى ما كنت كده ولا كان ده حالى
    بسال سوالى يا ليالى جاوبى ليه زادو اشواقى واحتارت فى بعداده مسيرى طب اللى استفادوا انا لو قصاده هعتب عليه هو عارف ليه
    ايه تانى مخبى ايه يا زمانى تانى بعد حبيبى ما ساب مكان بتفوت ثوانى الفرقة سنين
    كل لما بحنله بتعب زيادة بدارى صوت قلبه اللى ناده وبيدارى جوايا الحنين
    واحشنى ونفسى لو اقابله وافكره باللى فات كله قريب لازم اوصله ومهما الامر كان يكلفنى
    واحشنى ونفسى لو اقابله وافكره باللى فات كله قريب لازم اوصله ومهما الامر كان يكلفنى
    بتيجى ناس وناس تمشى بيخلص يومى ومبنمشى ومهما انام مبحلمشى بغيره هو عارف ليه

    avatar
    ahmed shahin
    المشرف العام
    المشرف العام

    عدد المساهمات : 866
    السٌّمعَة : 49
    تاريخ التسجيل : 09/04/2010
    العمر : 24

    رد: مخطط واحد نااااااااوى يتجوز..ههههه

    مُساهمة من طرف ahmed shahin في الثلاثاء أبريل 27, 2010 6:24 am

    اوك

      الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين أغسطس 21, 2017 11:34 pm